Direct contact? meetup@onlinemeetup.nl
Proberen?

Home > Veelgestelde vragen > Management module

Management module

In de management module kan een presentator een aantal zaken vastleggen.  Deelnemers worden hier geregistreerd, bijeenkomsten gepland, uitnodigingsmails gemaakt en meer.  Kijk op onze support pagina voor diverse ondersteunende videos.

Wat kan ik als presentator doen in de management module?

 

Management module

Je zult de management module heel makkelijk in het gebruik vinden; zo kun je al je bijeenkomsten plannen, je deelnemers registreren, en je hebt de mogelijkheid om makkelijk verschillende mails te maken. Wat vind je verder:

  • Overzicht van al je trainingen en opnames
  • Nieuwe deelnemer uitnodigen voor een reeds bestaande training
  • Herinneringsmails laten versturen de ochtend van de bijeenkomst
  • Een bijeenkomst met webcams te houden of een 'webinar' bijeenkomst waarbij docent via webcam te zien is en deelnemers via de chat vragen kunnen stellen
  • Bij het plannen van een bijeenkomst ook de mogelijkheid aangeven om de bijeenkomst op te nemen
  • Mogelijkheid voor de beheerder (admin) om bijeenkomsten te plannen voor een docent
  • (Meerdere) deelnemers als groep invoeren en met 1 druk op de knop uitnodigen
  • Aanwezigheidsrapportages met inlogtijden
Kan ik een sessie opnemen zodat de deelnemers deze later nog een keer kunnen terugkijken?

Wanneer de bijeenkomst wordt ingepland kun je aangeven of je deze wilt opnemen. Heb je dit aangevinkt dan krijg je automatisch na het inloggen in het online klaslokaal een melding dat de bijeenkomst kan worden opgenomen.  Je moet dit dan bevestigen door ook de 'recording' knop aan te zetten. Dit is ook zichtbaar voor de deelnemers zodat zij weten dat de sessie wordt opgenomen.  Het is goed dit ook nog even te melden aan de deelnemers.  De opname kun je overigens ook tussentijds stoppen en weer starten, bijvoorbeeld wanneer er tussendoor een pauze is.

Wanneer de sessie is afgelopen komt de opname automatisch onder 'rapportages' te staan bij de bijeenkomst.

Kan ik een overzicht krijgen wie er in de klas aanwezig is geweest?

In de management module hebben we een onderdeel 'Rapportage'.  Nadat een klas is beëindigd kun je de sessie hier zien staan. Van deze sessie kan dan een rapport worden gemaakt met een overzicht van alle deelnemers die waren uitgenodigd, welke deelnemers ook daadwerkelijk waren ingelogd en hoe laat ze waren ingelogd.  

Ook interesse in een online klaslokaal?

Bekijk de prijzen Gratis proefperiode

Waarom OnlineMeetup?
  • Je eigen online klaslokaal
  • Tijdswinst
  • Alleen pc en internet nodig
  • Combineer online en offline
  • Locatie onafhankelijk
  • Live webcams of webinar
OnlineMeetup graag uitproberen?
Vraag nu een GRATIS proefperiode aan!
Proefperiode proberen
Bekijk de video